MIUI 12 version to be available for these Xiaomi devices.

Xiaomi has announced a new version of its Android skin MIUI. Succeeding MIUI 11, the latest MIUI 12 software will bring a number of UI and visual improvements to eligible Xiaomi phones. It also gets new features such as a revamped dark mode, improved privacy and security tools, new animations, new wallpapers, and much more.



We have alredy discussed all the feature about MIUI 12.

Also read this: MIUI 12 features.

Eligible MIUI 12 update phones

The Xiaomi and Redmi phones eligible to receive the stable MIUI 12 update starting June include the following devices:

First batch

Xiaomi Mi 10 Pro

Xiaomi Mi 10

Xiaomi Mi 10 Youth Edition

Xiaomi Mi 9 Pro

Xiaomi Mi 9

Xiaomi Mi 9 Explorer Edition

Redmi K30 Pro

Redmi K30

Redmi K30 Pro Zoom Edition

Redmi K20 Pro

Redmi K20



Second batch

Xiaomi Mi Mix 3

Xiaomi Mi Mix 2S

Xiaomi Mi 8

Xiaomi Mi 8 Explorer Edition

Xiaomi Mi 9 SE

Redmi Note 8 Pro

Redmi Note 7, 7 Pro

Mi CC9, CC9 Pro



Third batch

Mi Mix 2

Xiaomi Mi Note 3

Xiaomi Mi Max 3

Xiaomi Mi 8 SE

Xiaomi Mi 8 Youth Edition

Xiaomi Mi Mix 2

Redmi Note 8

Redmi 6, 6A, 6 Pro

Redmi 8, 8A

Redmi 7, 7A

Redmi Note 5

Mi CC9e

-By

RECENT POSTS

Google Chrome's decision on heavy Ads.

THE TOP OPERATING SYSTEMS FOR SECURITY DEVELOPMENT WHICH OR BASED ON KALI LINUX by sunilkumar choudari

Why Google makes Android phone notches now.!

Google Lense fantastic feature, to copy text from paper and paste it directly to your Mobile or Computer.!